Denne side er ikke egnet til visning på en smartphone.
Det anbefales at bruge en computer med en større skærm.

Klub-funktioner


Feature forside   Klub-funktioner    Person-funktioner   Applikationer
På ovenstående menupunkter kan du klikke dig videre til info og vejledning om klub-funktioner, person-funktioner og applikationer.

Herunder kan du se en liste af de features og funktioner, der uddybes på siderne.



1. Overordnede funktioner

1.1 Opret klub


Her kan du oprette/redigere din egen klub eller forening.

Fane: Generelt:

Her indtaster du overordnede oplysninger.

Du vælger også her, om din klub skal være åben for, at andre må ansøge om medlemsskab. Hvis dette ikke er afkrydset, kan der kun komme nye medlemmer, hvis de inviteres.

Derudover vælges om denne klub skal være åben, hvilket betyder, at alle der ansøger om medlemsskab i din klub straks er medlem, uden din godkendelse. Hvis dette ikke er afkrydset, skal  alle ansøgninger om medlemsskab godkendes af administrator.

Fane: Kontaktpersoner:

Tilføj kontaktpersoner. Det kan fx. være formand, sekretær, sponsoransvarlig osv.

Fane: Administratorer:

Tilføj de personer, der skal være administratorer af din klub.


1.2 Søg klub


ClubSearch


1.3 Klub-kommunikation


Gå til besked-systemet og brug det til at kommunikere til hele denne klub eller udvalgte medlemmer på én gang. Det er kun administratorer, der kan skrive til alle på én gang.

2. Information

2.1 Information


Denne side viser alle de overordnede oplysninger om din klub.

Præsentation: Her har din klub mulighed for at præsentere sig med fritekst.

Kontaktpersoner: Her vises de forskellige kontaktpersoner for din klub. Det kan være formand, sekretær osv.

Administratorer: Her vises de personer, der har rettighed til at administrere din klub.

2.2 Medlemmer


Denne side giver dig et overblik over medlemmerne af din klub. Du kan søge på forskellige kriterier ved at udfylde "Navn", "Født" eller "Køn" og herefter trykke "Søg". Hvis du vil se en liste over alle medlemmer, trykkes "Søg" uden først at udfylde søgekriterier.


2.3 Debatforum


Dette er debatforumet din klub. Her kan du tilføje en debat, svare på en debat og følge med i den øvrige debat blandt medlemmerne i din klub.


2.4 Nyheder


Denne side giver dig et overblik over nyheder i din klub. Det er kun administratorerne for din klub, der kan lave nye nyheder. Du kan se hvem der er administratorer i din klub under informations-siden for din klub ved at klikke på klubnavnet i venstremenuen.

2.5 Opslagstavle


Dette er opslagstavlen for din klub. Alle medlemmerne for din klub kan lave et opslag på opslagstavlen. Det er kun den person, der har lavet opslaget samt administratoren for din klub, der kan redigere eller slette opslaget.


2.6 Klub billeder


Her kan alle medlemmerne for din klub se alle de billeder, som medlemmer af din klub har delt med din klub. Dvs. at et medlem af din klub, kan dele udvalgte billedalbum med din klub under applikationen "Billeder".


2.7 Kalender


Her kan alle medlemmerne af din klub se alle de events, der er aktuelle for dig som medlem af din klub. Events oprettes under applikationen "Event Manager".


2.8 Fans


Her kan du se en liste af de personer, der har valgt at være fan af denne klub via applikationen "Fans og Idoler".


3. Administration

3.1 Rediger klub


Her kan du oprette/redigere din egen klub eller forening.

Fane: Generelt:

Her indtaster du overordnede oplysninger.

Du vælger også her, om din klub skal være åben for, at andre må ansøge om medlemsskab. Hvis dette ikke er afkrydset, kan der kun komme nye medlemmer, hvis de inviteres.

Derudover vælges om denne klub skal være åben, hvilket betyder, at alle der ansøger om medlemsskab i din klub straks er medlem, uden din godkendelse. Hvis dette ikke er afkrydset, skal  alle ansøgninger om medlemsskab godkendes af administrator.

Fane: Kontaktpersoner:

Tilføj kontaktpersoner. Det kan fx. være formand, sekretær, sponsoransvarlig osv.

Fane: Administratorer:

Tilføj de personer, der skal være administratorer af din klub.


3.2 Tilføj medlemmer


Her kan du tilføje medlemmer til din klub.

Ved klik på "Vælg modtagere" kommer en side frem, hvor man kan vælge 4 forskellige metoder til at invitere medlemmer til din klub:

  • "Mine venner": Vælg blandt de venner du har på BordtennisPortalen.
  • "BordtennisPortalen netværk": Søg og vælg blandt alle medlemmer af hele BordtennisPortalen.
  • "Andre": Inviter medlemmer, der ikke allerede er brugere på BordtennisPortalen.
  • "Importer flere": Inviter mange medlemmer, der ikke allerede er brugere på BordtennisPortalen (brug fx. et Excel-ark med en navne-/emailliste med medlemmer).


3.3 Tilføj gruppe


Her kan du oprette en gruppering under din klub. På den måde kan du opbygge organisationen i din klub, så den afspejler virkeligheden 100%. Der er de samme features under en gruppe, som der er under selve din klub.

3.4 Tilføj nyhed


Tilføj her en nyhed, så den vises på nyhedssiden for din klub. Husk at med et billede kan du gøre nyheden endnu mere indbydende for læseren.


3.5 Invitationer og ansøgninger


Her kan du se de ansøgninger din klub har modtaget fra personer, der ønsker at blive medlem af din klub. Du kan også se de invitationer, der er sendt ud til nye medlemmer m.m.


3.6 Hjemmeside-værktøjer


Ved at indsætte dette link på hjemmesiden for din klub gør du det nemt for besøgende på hjemmesiden at blive medlem af din klub på BordtennisPortalen. De skal blot klikke på linket og så ansøger de om medlemsskab.


Feature forside    Klub-funktioner    Person-funktioner    Applikationer